
Sillamäe linn tänas ja tunnustas 20. jaanuaril parimaid sportlasi ja treenereid.
2022. aasta tulemused
Parim meessportlane
I — Aleksandr Fedjatškin (taekwondo, klubi KWON)
II — Jaroslav Stupnikov (kergejõustik, KJK Kalev-Sillamäe)
III — Anton Mašinistov (saalijalgpall, FC NPM Silmet)
Parim naissportlane
I — Inga Palu (taekwondo, klubi KWON)
II — Jekaterina Mirotvortseva (kergejõustik, KJK Kalev-Sillamäe)
Parim noorsportlane (poisid, kuni 12-aastased)
I — Stepan Maksimov (taekwondo, klubi KWON)
II — Kirill Vigovskiy (taekwondo, klubi KWON)
III — Andrei Juhkam (taekwondo, klubi KWON)
Parim noorsportlane (tüdrukud, kuni 12-aastased)
I — Alisia Smirnova (taekwondo, klubi KWON)
II — Milana Stepanchenko (taekwondo, klubi KWON)
III — Darina Burova (taekwondo, klubi KWON)
Parim noorsportlane (poisid, 13-15-aastased)
I — Andrei Malinovski (kergejõustik, KJK Kalev-Sillamäe)
II — Arseni Smirnov (taekwondo, klubi KWON)
III — Andrei Zaitsev (jalgpall, JK DINA)
Parim noorsportlane (tüdrukud, 13-15-aastased)
I — Kristina Borotõnskaja (jalgpall, JK DINA)
II — Alina Ionova (kergejõustik, KJK Kalev-Sillamäe)
III — Arina Bugrova, Aleksandra Artamonova (kergejõustik, KJK Kalev-Sillamäe)
Parim noorsportlane (poisid, 16-18-aastased)
I — Nikita Moissejev (taekwondo, klubi KWON)
II — Artur Djatšuk (kergejõustik, KJK Kalev-Sillamäe)
III — Aleksandr Pjaterikov (jalgpall, JK DINA)
Parim noorsportlane (tüdrukud, 16-18-aastased)
I — Maria Ivanova (kergejõustik, KJK Kalev-Sillamäe)
II — Kristina Makarova (taekwondo, klubi KWON)
III — Alina Demidovitš (kergejõustik, KJK Kalev-Sillamäe)
Parim spordiveteran
Vladimir Sidorov (murdmaasuusatamine, jalgrattasport, orienteerumine, jooks)
Parim võistkond
FC NPM SILMET (saalijalgpall)
Parim treener
I — Igor Aleksandrov (taekwondo, klubi KWON)
II — Jevgeni Terentjev (kergejõustik, KJK Kalev-Sillamäe)
III — Inga Palu (taekwondo, klubi KWON)
Aasta sporditegu
MTÜ Sillamäe Jalgpalliklubi DINA
Kõrgete spordisaavutuste eest 2022. aastal
Arina Okamantšuk, Eneli Jefimova, Inga Palu, Jekaterina Mirotvortseva, Stanislav Gussev
Как рассказал руководитель подразделения Bolt Карл Апсолон, самокаты за два года стали частью городской мобильности — они дополняли общественный транспорт и предлагали горожанам удобный и экологичный способ передвижения. Однако местное самоуправление хотело ввести отдельную плату за использование городской инфраструктуры, что Bolt сочла коммерчески невыгодным.
Добавить комментарий